Vrije dag

29 maart 2018 - Erdősmecske, Hongarije

Vandaag heb ik een dagje vrij. Rond 11 uur werd ik wakker en ben ik eerst nog even Netflix gaan kijken. Rond 13 uur is het middagpauze voor de rest dus ben ik naar de keuken gelopen om daar gezellig met de rest te gaan eten. Daarna ben ik weer terug naar het huisje gegaan en weer verder gegaan met Netflix. Maar omdat er alleen s’ avonds warm gestookt wordt is het binnen net zo koud als buiten. Dus ben ik rond 16 uur gaan omkleden en mijn spullen bij elkaar gaan zoeken om naar de winkel te gaan. Eerst even naar de Lidl. Wat was het daar druk zeg! Omdat het morgen goede vrijdag is, zondag en maandag Pasen, dacht iedereen volgens mij, nog even snel naar de winkel voordat ze dalijk 4 dagen dicht zijn. In de Tesco was het iets minder druk, dat leek tenminste zo omdat die winkel groter is. Eenmaal weer thuis heb ik meteen alle spullen uit de auto gehaald omdat het begon te regenen. Doordat het zo druk was, was ik pas laat terug en heb ik maar pizza gegeten omdat ik geen zin had om nog uitgebreid te gaan koken. Nu nog even Netflix kijken en dan straks rond 12 uur Margot uitzwaaien want zij gaat weer naar huis.