De laatste kilometers!

25 maart 2018 - Erdősmecske, Hongarije

En we zijn weer wakker, 9 uur. Ben wakker geworden van de kou, maar ja wat wil je ook als je in de auto slaapt. Nu maar weer verder rijden. Na heel wat wegwerkzaamheden was ik om 14 uur bij Neurenberg in Duitsland. Het zat allemaal niet mee, gelukkig maar 1 file gehad. Maar van al die wegwerkzaamheden werd ik toch wel een beetje gek. Uiteindelijk kwam ik rond 17 uur de Oostenrijkse grens over. Eenmaal een vignet gekocht, kon ik verder rijden. Oostenrijk was verder goed te doen ik was binnen 4 uur door Oostenrijk heen. Dus was ik rond 21 uur de Hongaarse grens over. Toen ik daar eindelijk een vignet had gekocht kon ik aan de laatste kilometers beginnen. Het was nog zo’n 3 uur rijden voordat ik bij mijn stage aan zou komen. Na een hele tijd hobbelen en omdat ik nog moest tanken kwam ik rond 1 uur s’ nachts aan. Ik werd verwelkomt door de Guy (de eigenaar) hij wees waar mijn bed was en zei dat ik morgen mocht uitslapen zodat ik bij kon komen van de reis van 20 uur lang. Verder zei hij dat morgen ook Sharon (de eigenaressen) thuis zou komen en dat hij me zou rondleiden.