Eerste dag in Hongarije

26 maart 2018 - Erdősmecske, Hongarije

Rond 11 uur werd ik wakker en ben ik mijn spullen uit de auto gaan halen. Heb gisteren alleen mijn slaap spullen eruit gehaald. De spullen naar binnen brengen was toch niet zo makkelijk, voor bij de poort is het een grote modderpoel en mijn laarzen kwamen dan ook regelmatig vast te zitten. Toen ik eenmaal mijn spullen binnen had ben ik ze gaan uitpakken en op hun plek gaan leggen. Ondertussen was het etenstijd en gelukkig heb ik nog aardig wat spullen vanuit Nederland mee dus kon meteen gaan eten. Na het eten was Sharon er ook en dus gingen zij en Guy boodschappen doen. Omdat ik nog niks verder had gezien heeft Guy nog even de douche en wc laten zien. Ook de voerkeuken kwamen we toen tegen en stelde Guy voor dat ik met de voerronde mee ging lopen zodat ik ook de verblijven en dieren kon zien. Ondertussen kreeg ik ook al wat uitleg over sommige dieren en hoe bepaalde dingen hier gingen met de reden daar achter. Het was wel veel in een keer maar ik heb liever dat ze alles wel al een keer zegt dat wanneer het nog een keer gezegd wordt ik denk van ohja dat zei ze toen ook. Nadat ik met de voerronde had mee gelopen gingen de andere verder met de klusjes die ze nog moesten doen. Ik ben toen terug naar het huisje gegaan en ben een boek gaan lezen. Ik zit nu met 3 Belgische meisjes in het huisje en de eigenaren komen ook allebei uit België dus kan gewoon Nederlands praten. Soms is het wel lastig om ze te verstaan omdat ze andere woorden gebruiken die ik helemaal niet ken maar dat gaat wel goed komen verder.